Monday, June 18, 2012

GASAK- Lebih baik mati dengan prinsip daripada hidup macam pondan (sesi photoshoot)

Assalamualaikum. Hai semua, saya Arshad. hari ni saya ambil alih blog acik Ain. sekarang ni dia sibuk (malas). Sementara ummi saya ajar budak silat, saya tolong kemaskinikan blog acik Ain yang dah bersawang ni.
Saya anak pendekarlah. Awak ingat saya takut?

 Tengok tu, acik Zaidie saya tengah ajar abang-abang saya cara-cara mengemaskan langkah.

 Inila acik Ain. Ehem, dialah salah seorang penulis buku Gasak. Asyik duduk tepi aje acik Ain ni, nanti Arshad report kat acik Zaidie suruh dia ulang balik berlatih buah pukul.

Ini pula abang-abang silat dan acik Zaidie tengah dok promo buku acik Ain. (sebenarnya mereka semua tu kena paksa dengan acik Ain)

Dah, Arshad penat nak bercerita. Arshad pun nak baca juga buku Gasak ni!

No comments: