Friday, June 08, 2012

Trivia Bulan Lima

Sebulan saya berusaha mencuba untuk bertemu dengannya. Saya beri masa sebulan kepada diri saya untuk menyelesaikan masalah tersebut. Sebulan. Payah.

Saya cuma dapat saya hubungi, cuma pembantu peribadinya. Saya hampir yakin, pembantu peribadinya sudah muak dengan panggilan telefon dari saya. Sebenarnya, saya ada nombor telefon tuan empunya badan, tetapi saya enggan menghubunginya melalui telefon. Entah kenapa, saya merasakan, selagi saya masih boleh menggunakan saluran formal, saya akan menggunakannya.

Ada cadangan dari rakan-rakan untuk bertemu dengannya di rumahnya. Malah, ada yang sanggup membawa saya ke sana. Tetapi sekali lagi saya tidak tergerak untuk bersetuju. Saluran formal seboleh mungkin.

Entah bagaimana, tuan empunya badan sendiri yang menemui saya. Masalah selesai. 'Kes' tutup. Tetapi rekod saya sudah buruk.

notakeyboard: Betul-betul genap sebulan masalah saya selesai. Syukur.

No comments: