Sunday, August 24, 2008

Cincin Emas


Pemberian ku tak di terima
Ku tanya kenapa
Dengan perlahan dia berkata
Dia sudah ada yang punya
Cincin mas di kembalikan
Di letak di tapak tangan
Ku pakai di jariku
Untuk kenangan bersamamu…

Lagu ni memang tak berkait lagsung dengan aku. Tapi cincin di jari aku memang sering menimbulkan tanda tanya. Nape semua sibuk sangat? Aku dah pakai cincin sejak aku habis SPM lagi. Dari matrik KMM sampai MPTI. Pastu masuk UPM masuk MPTI(IPTI) balik..memang aku pakai cincin. Tapi memang ianya dua cincin yang berbeza. Dari matrik sampai aku practical, cincin yang sama. Tapi bila mak pergi, aku sarungkan cincin belah rotan pusaka. Memang itu cincin yang aku idamkan selama ni. Dan mak memang tau.
Dan aku masih mencari Adi Fimiyun, Ziryad, Chen-Chung, dsb.
Aku masih mencari kucing baka Vann. Kucing Gemuk di Masjid Biru…

No comments: