Saturday, September 10, 2011

Dokumentasi Warisan

Pandangan atas
Pandangan depan
Pandangan sisi (1)
Pandangan sisi (2). La... hak kerajaan rupanya. Aku nak beli sendiri jangan haraplah.
Jika ada yang menjadi kawan aku di Facebook atau mengikuti aku di Twitter, pasti perasan tentang status/ twit aku berkaitan dengan Warisan. Warisan sebenarnya adalah projek sketsa kedua aku. (kalau perasan, sketsa pertama tahun lepas sekitar bulan 7) Skrip aku buat sendiri.

Lepas habis sketsa, aku malas nak layan komen-komen negatif dari penonton. Kasilah aku rehat kejap, dah dekat sebulan aku kerjakan projek ni. Selaku orang yang tamak, aku uruskan sendiri. Handycam aku pinjam dengan sekolah. Tripod pinjam dari cikgu lain. 2 minggu lagi aku akan rakam projek DIE dengan anak-anak 1 Execl pula.

AJ kata dia akan rindu aku dan projek Warisan ini. Walaupun kami dalam sekolah yang sama, bukan hari-hari aku jumpa dia. Nasib baik 2 minggu sahaja sela masa Warisan den projek DIE aku. Kalau tak aku pun mungkin akan weng sedikit. Tapi aku tak lupa, sebenarnya aku pun perlukan rehat juga!

Dari kiri (berdiri):
Zarina (kecil), Makcik baca Yassin (2), Azizah, Pencerita, Makcik baca Yassin (1), Zarina (besar), Pegawai Tentera dan Zainal (kecil).
(duduk)
Kapten Aziz dan Zainal (besar).

Tiada dalam gambar
Kawan Zarina dan Zainal (kecil)

Nasib baik aku tak buang clapper board aku tadi. Ha ha.

No comments: