Monday, October 17, 2011

Mod Hibernasi

Sungguh, dah lama tak update blog kerana sibuk dan menyibukan diri dengan kerja. Kerja dah banyak, tetapi sengaja beban itu ditambah. Sengaja mengainaya diri.

Lepas projek Warisan, sibuk dengan DIE! Project tahun kedua. Ada penambahbaikan, tapi masih didanai diri sendiri. Mungkin tahun depan boleh dapat dua dana. Dana panitia dan dana ko kurikulum. Masih dalam skala yang sama. Aku tak mahu nanti ada pelajar salahguna nama aku dan jaja aku suruh berlakon. Padahal aku tak suruh pun (dah jadi kes pun minggu lepas).

Sibuk dengan peperiksaan akhir tahun minggu ini, ada juga spekulasi aku nak buat kelas tambahan kerana baik dengan adik AJ. Macsm-macam budak ni. Jadi cikgu pun tak lepas dari gosip. Projek drama akhir tahun akan berjalan selepas peperiksaan akhir tahun. Harapnya baik-baik sajalah. Kali ini aku ambil muka baru. Beri mereka peluang ke depan pula.

Niat di hati nak sertai Projek Lawan-Lawan, tapi bahan pun tak kumpul lagi. Haish. Harap-harap sempatlah menghantar penyertaan sebelum cukup 20 orang (sekarang dah 15 orang wei!). Dapat tak dapat belaktlaang kira, janji mencuba. Bak kata Tok dulu, "you got nothing to lose if you try". Iyo lah tu Tok. Saya cuba lagi kali ni ye... (kalau sempatlah)

No comments: