Wednesday, August 31, 2011

Terganggu Dek GANGGUAN

Update: Secara rasminya Gangguan sudah berada di tangan gua.

(klik gambar untuk visual yang lebih jelas)

Cakap banyak tak guna. Nak taip banyak pun malas. Cuma gua nak bagi tau, Gangguan dah siap dan akan dihantar ke penulisnya dalam masa terdekat. Awal-awal gua malas nak promo, sebab selagi tak ada kat tangan gua tak berani (ini bukan kes tak caya dengan Sindiket Sol-Jah, bukan). Tapi pasal gua sendiri rasa insecure kot.

Kalau nak beli dari gua, ini caranya:
(gua cilok dari blog FikriKacak, sendiri malas taip)

Kalau berminat nak tempah, boleh tinggalkan nama dan emel di ruangan komen.

Harga cuma :
RM15 (kalau ambil sendiri).
RM20 (kalau hantar guna poslaju).

Cara-cara :
1.) Sila bank in sejumlah bayaran ke dalam akaun.

2.) Sila emel gua gambar bank in slip (jika guna CDM) atau letakkan "msay_5@yahoo.com" sebagai rujukan jika guna perbankkan internet.
Maybank : 1510 5206 8139 (Nurul Ain Binti Kamarudin)
CIMB : 0102 5023539 524 (Nurul Ain Binti Kamarudin)

3.) Sila emel kepada: msay_5@yahoo.com dengan tajuk "Berikan Gua Gangguan Sebelum Gua Menggangu Lu!" dan letakkan butiran berikut :

i. Nama penuh
ii. Alamat surat menyurat - Alamat hostel tidak digalakkan.
iii. No.handphone

Buku lu akan dihantar sebaik sahaja gua terima dari penerbit.
(Kalau lambat sikit jangan marah gua)

Setakat ni yang dah pesan dari gua (ada yang dah bayar, ada yang belum lagi) adalah:
1. Gua sendiri- settle
2. Amir Aiman- settle
3. Nabila- settle
4. Norzana- settle
5. Norashikin- settle
6. Musfirah-settle
7. Ecah- settle
8. Neq
9. Lim Tow Suan- settle
10. Kamarul- settle
11. Ismaliza- settle
12. Lily-settle
13. Ida Rohayu- settle
14. Raihan Aan- settle
15. Rosziah-settle
16. Norfaizah
17. Zara
18. Acher Md Som- settle
19. Jenggo- settle
20. Sue Hafiza

Buku banyak lagi (1o buah lagi), tapi kalau tak tempah sekarang lu rugi. Buku rare tak diulang cetak. Penerbit lak Sindiket Sol-Jah (penerbit buku indie lagi rare yang berkualiti).

Senang cerita,
LU TAK BELI LU KODI.

Sebab-sebab yang menyebabkan lu patut beli Gangguan.
Alasan Fikri Kacak
Alasan Syuq Kringet

notakeyboard: tandatangan adalah atas permintaan. Kalau tak nyatakan, gua tak tandatangan (bukan gua sombong, tapi gua tau ada orang tak suka buku kena conteng).

No comments: