Wednesday, April 08, 2009

Nursery Rhymes

*
Aku nyanyi:
Air pasang dalam surut pukul lima,
Nyonya bangun pagi siram pokok bunga,
Pokok bunga telur tanam tepi batas,
Itik bertelur, ayam menetas.
*
Yang sebenarnya...
Air pasang dalam surut pukul lima,
Nyonya bangun pagi siram pokok bunga,
Pokok bunga melur tanam tepi batas,
Itik bertelur, ayam menetas.
*
p/s: aku nyanyi salah ms aku kecik- kecik dulu. pastu mak aku pun tak penah betulkan apa yang kitaorang nyanyi. nampak comel kot bila nyanyi salah (or mak aku tegur tapi aku tak ikut???)

6 comments:

Aisyah Mazelan said...

haha. bunga telur tanam tepi batas. pernah sekali saya salah dengar lagu pussycat doll. bila search kat internet rupanya lain perkataannya.

ay_yusof said...

ecah: ni br 1 lagu, ada bbrp lagu lg yg sy slh nyanyi ms kecik2 dl. ehehe...

Aisyah Mazelan said...

Haha. Baru saya perasan gambar Hfiz-K. Haha.

ay_yusof said...

bg tau dia gambo dia mmg sy ltk kat blog sy. tp jgn bg tau url blog ni. abis la sy...

ღnFashyaღ said...

xpe..bunga telur pon ade...

ay_yusof said...

cicak: pokok bunga telur taman tepi pelamin.. lalalala..