Sunday, June 21, 2009

Kereta Lama

Opss.. entri ni menyelit kejap. Bukan tak nak teruskan dengan entri pasal cuti- cuti (separuh) Malaysia, tapi banyak sangat gambar yang perlu di uploadkan. Maka banyak masa di perlukan.

Gambar ini saya ambil ketika pergi ke KOMTAR, Pulau Pinang. Ada juga orang yang bawa kereta oldies macam saya jugak.

Layankan gambar- gambar di bawah...
Amacam... saya selalu orang muda, bangga sebenarnya dapat bawa kereta oldies jalan- jalan. Ia semacam trademark pada saya.
"Ha, Cikgu Ain yang bawa kereta BATman tu.."
Apek- apek kenalan Ayah saya membunyikan hon jika berselisih dengan DatsUn, walaupun saya yang bawa. Anak- anak melambaikan tangan jika ternampak kereta DatsUn, walaupun yang bawa Ayah yang bawa kereta. Indahnya...
Harap- harap tuan empunya kereta ini tak marah ya dengan entri ini... da...

No comments: