Friday, August 28, 2009

Mencari Calon Pengapit...

*
Sibuk dengan urusan perkahwinan? Masih tercari- cari calon yang sesuai menjadi pengapit anda? Jangan bimbang, saya akan uruskan...
*
Ececeh... promosi diri nampak... Anda pernah menonton cerita 27 Dresses? Saya tidak lagi, tapi ada yang kata, cerita ini sesuai untuk saya. Mungkin juga saya akan menjadi seperti Fara Fauzana yang sudah (agak) acap kali menjadi pengapit kepada kawan artisnya.
*
Saya? Baru tiga kali...
*
Dulu- dulu, yang menjadi pengapit adalah mak andamnya sendiri. Tetapi sekarang, sudah menjadi kelaziman pula untuk kawan- kawan menjadi pengapit. Dulu katanya, tak manis anak dara menjadi pengapit. Tapi sekarang, itulah penambah pemanisnya di pelamin. Dan mereka yang menepung tawar pun dengan sukarela 'menempiaskan' tepung tawarnya kepada pengapit yang masih bujang. (Sila ambil perhatian, aksi ini acapkali tidak di senangi oleh jurugambar. Anda harus faham kenapa).
*

Iya, dan saya akan pastikan bahawa saya kurang cantik dari pengantinnya (contohnya, memiliki eye bag yang sangat dahsyat dan tidak di tutupi oleh solekan dengan betul). Jangan risau pengantin, saya tidak akan enterframe shot untuk anda. Anda adalah raja sehari, saya cuma tukang kipas aje...
*
(mahukan testimonial mereka? sila bertanya di blog- blog mereka ya...)
*
for those who are interested, feel free to contact me

2 comments:

ღnFashyaღ said...

ain mmg superb beb jadik pengapit..hihi

ay_yusof said...

haha..tq 4 ur testi fren...