Sunday, November 28, 2010

Hari Dimana Saya Menjadi Santa

Krismas belum tiba. Tapi pada minggu terakhir persekolahan, saya menjadi Santa secara... (err, tak tahu nak kata sukarela/ paksarela). Tapi apa yang saya tahu, bonet Burung Besi saya mendap.

Beg-beg plastik berisi makanan untuk anak-anak 2 Accident, hadiah untuk anak-anak 1 F(lamingo) yang lulus dan hadiah untuk anak-anak 2 E(tik) yang dapat markah 50 dan ke atas.

Hadiah untuk anak-anak 1 F(lamingo) yang lulus.
*
Pagi Isnin itu, saya menghadiri taklimat Pengawas SPM. Pulang dari taklimat, saya melepas geram di Mekdi (okay, sekarang kawan kesayangan saya dan brother bear boleh marah). Kemudian saya kembali ke sekolah untuk melangsaikan tugas-tugas pengurusan terakhir.
*
Satu panggilan telefon saya terima membuatkan saya bergegas keluar dari kawasan sekolah. Nasib baik GPK1 saya tidak ada. Kalau tidak, mahu saya kena pelangkung dengan dia (kot?) kerana meninggalkan kawasan sekolah tanpa kebenaran.
*
Saya keluar semata-mata kerana ini.
Cenderahati kelas 2 Accident.
*
Sekarang saya faham, jadi Santa itu penat.
^_^


No comments: