Monday, March 07, 2011

Undilah Saya!


Hai semua! Hari ini saya ambil alih blog Cikde saya sebab hari ini hari jadi saya. Cepat, semua pembaca kena ucap selamat hari jadi pada saya! He he ^_^

Semalam, ibu SMS Cikde. Dia suruh Cikde undi gambar saya bagi pertandingan bayi comel kelolaan Babymanja. Cikde pun tak jadi menanda buku karangan 1 Excel. Dia terus online, masuk Facebook dan cari pertandingan ini. Alamak, ibu lupa nak beritahu Cikde, dia kena like Babymanja Fans Club dulu baru boleh undi saya. (Kalau nak tahu, Cikde like fanpage tersebut, tapi dia removekan dari wall dia. Agak-agak kenapa ye?)
Jadi, ini gambar yang ibu pertaruhkan untuk pertandingan tersebut. Rasanya ibu pilih gambar ni sebab gambar inilah yang paling comel dalam simpanan ibu. Gambar- gambar lain saya yang comel semuanya dalam simpanan Cikde. Saya tahu, Cikde rindu kat saya selalu. Sebab, kan saya boifren kecik dia. =)

Pembaca sekalian pun undilah saya ye. Kalau saya menang, ini boleh jadi hadiah hari jadi saya yang pertama dan hadiah ulang tahun kedua perkahwinan ibu dan ayah. Cepat ya semua!

Okaylah dah banyak saya bercerita ni. Saya dah penat. Saya nak pergi minum susu dan makan nasi lauk kuah masak lemak. Itu makanan kegemaran saya sekarang ni.

Babai!
Er, jangan lupa undi saya ye! Sayang semua!

No comments: