Monday, March 30, 2009

Aku: Kesakitan dan Ketagihan

*
Aku sakit, secara fizikal dan emosi. Aku bosan bergantung pada ubat. How I wish I could get rid of those medicine that I have to take everyday. Sakit fizikal ada ubatnya, sakit hati apa ubatnya? Only time will answer.
*
Logiknya, bila sakit anda makan ubat. Ubat biasanya mengandungi dadah. Anda pengguna dadah secara tetap tanpa anda sedari. Kalau kena ujian air kencing, anda pasti tak lepas.
*
Tapi, aku bukan ketagih dadah/ ubat. aku ketagih blogging dan facebook. Juga ketagih melayari laman SPP dan magicclickers.
*
Ada ubat tak untuk ketagihan aku ni?

*

3 comments:

kosong said...

wahhh dasatnya ketagihan u. heheh

ryyhan said...

ubat ketagih magicclickers ialah bila dpt tgk gmbar ko ngan "hatta dolmat"...awwww

kihkihkih

ay_yusof said...

kosong: saya guru anti dadah yg xdpt menahan ketagihan

ong: bla nk dpt nih? aq dh 'rindu' kat hatta dolmat