Wednesday, May 11, 2011

Kafein

Saya bukan penagihnya. Tapi ia wujud dalam salah satu minuman kegemaran saya- kopi.

Saya cuma nak bagi tahu, saya dapat a shot of coffee this afternoon. Juga satu huruf yang membuatkan saya rasa gembira dan bersemangat (selepas hampir berbulan saya tak 'baca dan dengar' huruf itu).

Okay, saya rasa gembira sampai rasa tak boleh tidur malam ini. Okay, itu tipu. Sebab saya adalah Nobita versi budak perempuan. Letak kepala atas bantal sahaja dan... selamat malam dunia.

Bilang kambing biri-biri? Dalam mimpi pun tak ada sebab saya jarang bermimpi, mengigau aptah lagi.

Okay, saya gembira. Saya bersemangat. Sekarang saya perlu menanda satu setengah longgok buku budak kelas pandai (sebenarnya tak besemangat bila kena tanda buku, tapi saya perlu).

Kesimpulannya, saya gembira dan bersemangat sebab saya dapat a shot of coffee and an alphabet!

No comments: