Sunday, May 03, 2009

Lama...

*
Uish, lama sungguh tak ber'belog'... Banyak yang harus di buat, samapi rasanya tak cukup masa. Masa yang lebih- lebih di gunakan untuk tidurrrr.... lagi best!
*
Oh ya, mungkin saya kena menonton cerita The Confession of Shopaholic lepas ni. Mungkin kerana stress yang tak mampu di tanggung menyebabkan saya banyak berbelanja kebelakangan ini. (Ya, saya baru sahaja membeli handbag baru- signature collection lagi...).
*
Baju, tudung, handbag dan kosmetik. Gila pula bila saya tengok resit- resitnya. Mungkin sudah tiba masanya saya mendapatkan nasihat kewangan pula. ms tepung, anda TIDAK BOLEH menjadi penasihat saya! Adik beradik susah sikit nak dengar kata nih...
*
Dalam pada tu, ada hati lagi nak beli sandal baru... Ehehehe... Sambil- sambil tu, cuci la mata tengok handbag dan sandal yang saya beli hujung tahun lepas. (I just looooove the handbag! mengidam berbulan-bulan untuk dapatkannya!)
*




Kena cari high heels lagi. Harus untuk saya kelihatan lebih tinggi!
*

2 comments:

ryyhan said...

apesal aku xleh plak jadi penasihat kewangan...?

cess..sila make sure simpan kat asb sebanyak 5k taun nih..bulan2 baru dlm 400 jek

ay_yusof said...

sbb adik beradik biasanya mmg x dengor nasihat. aq ni dh la mmg keras kepala.muahahaha....