Sunday, September 06, 2009

Cesss~~~

*
Adegan 1
Kadang- kadang saya rasa rambut saya cantik macam rambut Hanis Zalikha. Terima kasih pada syampu dan perapi Sunsilk. (entri ini adalah tidak di bayar ya!) Cess, perasan. Kalau Mr. A dengar saya cakap macam ni pasti dia akan tenung saya lama- lama. Apa agaknya dia fikir? Sebab dia cakap dia pernah jumpa Cik Hanis. Isk... isk... isk...

-Saya pakai ini!-
*
Adegan 2
Kadang- kadang saya rasa saya cikgu yang paling vogue kat sekolah. Cess, perasan (keji you!). Ecah, sila jangan muntah hijau ya. Saya tahu, anda minat bunga besar kat bahu saya. Saya suka pakai apa yang cikgu lain tak pakai. Contohnya, cikgu Melayu jarang pakai skirt dan blaus. Saya suka- suka pakai dan tengok reaksi Kak Long. Dia tak cakap apa- apa, maknanya dia approve la.
-Kan saya dah kata, bunga tu besar!-
*
Moral of the story...
Kadang kala, tak salah untuk persan kita ni bagus. Sometimes it is good to boost our self esteem. Tapi jangan buat selalu ya, itu riak nama nya!
*

2 comments:

Aisyah Mazelan said...

tak muntah hijau, just saliva vomit jer. first, sebab rasa rambut cam hanis zalikha. then, pasal perasan vogue. haha. :D

sebab saya menyibuk dan tak malu kuasa 12, saya nak tanya, SIAPA MR. A?

ay_yusof said...

ekekeke..ecah, anda juga boleh perasan. tapi jangan buat selalu la yek.

kerana awak menyibuk kuasa 12, awak kena cari sndri siapa Mr. A. ekekekekekekeke...