Monday, September 07, 2009

Lalalalala~~~

*
Saya tahu ramai kat luar sana sudah mula menghitung hari, "Er, berapa hari lagi nak Raya ek?". Tsk, kalau pun beria-ia sangat, jangan la sampai menggangu orang lain. Ada yang siap dah pasang lagu raya lagi. Tsk, tsk, tsk...
*
Kepada yang tanya "berapa hari lagi nak raya, ek?", anda seperti pelajar Tahun 5 saya. Tak sudah- sudah menghitung hari bila boleh beraya. Saya, mungkin agak emotionless. Rasanya saya lebih suka berpuasa dari beraya. Tsk again, saya agak anti klimaks.
*
Entri kali ini agak tidak mempunyai tujuan. Sebab kalau ada tujuan, saya takut ada yang muntah hijau lagi (aHa!). Cuma rasanya, minggu ini hari- hari saya bole tersenyum setiap pagi. Alasannya, adalah... (ekkk... keji bunyinya occay!)
*
Ok, saya rasa adalah bagus untuk saya berheti merapu hari ini. Saya nak keluar dan photostat bahan kerja untuk anak- anak saya hari esok. Tsk, sabr Ain, sabar...
*

No comments: